reklama

Chodí do neba internetová pošta?

V nose cítim tú nádhernú vôňu a v ústach sladkú chuť. Tuším si tam dala aj hrozienka. Milovala som tvoje koláčiky a zásuvku plnú sladkostí. A tvoj malý bytík voňal tak zvláštne. Nie stuchlinou starých bytov, ale časom, mentolovými cukríkmi, kvetmi, Vianocami a tebou samou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Zapni mi už tú Estimíru." volala si na mňa z úzkej chodby. Tou Estimírou si mala na mysľi Esmereldu, tvoju najobľúbenejšú telenovelu. Ešte dnes vyjedám zavárané hrušky zo stromu, čo ti rástol v záhrade. Ruže v tvojej záhrade voňali omamne a tvoje ruky ďatelinou, čo si trhala pre zajačiky.Naše prechádky po starom zarastenom štadióne si budem pamätať do smrti. Aj tú pestrú šatku na tvojej hlave a paličku, tvoju vernú pomocníčku. Úsmev na tvári mi vyčarí spomienka na knísavú chôdzu tučniačika a nežné modré oči.Často si spomínala smrť a my sme len odmietavo krútili hlavou. No raz prišla, nečakane a bez zaklopania. Ale ty si sa nevzdala, bojovala si. Zubami, nechtami si sa držala priepaste. Keď ti dochádzali sily, volala si nás. Holubičky moje, kde ste? Ale ja som neprišla. Neprišla som sa rozlúčiť. Odišla si.Možno chodí do neba internetová pošta.

Terézia Mišovičová

Terézia Mišovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka strednej školy, ktorá bude o dva roky po novom maturovať a už má z toho žalúdočné vredy. Baví ju psychlógia, práca s deťmi, literatúra a hudba. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu