reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Terézia Mišovičová

Terézia Mišovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka strednej školy, ktorá bude o dva roky po novom maturovať a už má z toho žalúdočné vredy. Baví ju psychlógia, práca s deťmi, literatúra a hudba. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Chodí do neba internetová pošta?

Terézia Mišovičová

Chodí do neba internetová pošta?

V nose cítim tú nádhernú vôňu a v ústach sladkú chuť. Tuším si tam dala aj hrozienka. Milovala som tvoje koláčiky a zásuvku plnú sladkostí. A tvoj malý bytík voňal tak zvláštne. Nie stuchlinou starých bytov, ale časom, mentolovými cukríkmi, kvetmi, Vianocami a tebou samou.

  • 13. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Som blodínka

Terézia Mišovičová

Som blodínka

Som blondínka. Znovu sa to potvrdilo. Počítač nie je môj najlepší kamarát a tak mi prihlasovanie trvalo skoro hodinu. Nechcem tým naznačiť, že je to zložité a tu zle urobené. Mne to len trochu dlhšie trvá...A čo sa mi stalo v pondelok.

  • 6. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zomrel...

Terézia Mišovičová

Zomrel...

V nedeľu mi prišla esemeska od kamaráta:Zapáľte sviečku v okne za zosnulého Jána Pavla. Pošlite to 5.ľuďom, neprerušujte reťaz, nech každý vie, že najlepší človek na svete odišiel s úctou...Myslím, že k úvodu už netreba nič viac dodať.

  • 6. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu